Reklamacje

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z dnia 24 czerwca 2014 r.), sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
W przypadku stwierdzenia wady towaru klientowi przysługuje prawo o złożenia reklamacji w terminie 2 lat od wydania towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.

W przypadku składania reklamacji można zrobić to, wypełniając formularz lub samodzielnie sporządzić reklamację zawierającą co najmniej wszystkie informacje zawarte w/w formularzu.

Po sporządzeniu reklamacji reklamowany towar wraz z prawidłowo sporządzonym formularzem reklamacji towaru (jeśli został sporządzony) należy przesłać na adres:
P.P.H. ALKRA s.c.
ul. Więckowskiego 43/45
90-734 Łódź

Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W tym terminie poinformujemy klienta o sposobie rozpatrzenia reklamacji we wskazany przez niego sposób.

Formularz reklamacyjny (.pdf).
Formularz reklamacyjny (.doc).

Szczegółowe zasady zwrotów, wymiany i reklamacji opisane są w regulaminie.

Proste, dostępne zakupy

Formy płatności: płatności można dokonać w systemie Tpay, za pomocą karty, przelewu na konto e-sklepu lub odbierając przesyłkę za pobraniem (gotówką).

Zwroty i reklamacje: zwrotów bez podania przyczyny można dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Reklamacje przyjmujemy w ciągu 2 lat od wydania towaru.

Czas realizacji: towar zostaje dostarczony w ciągu od 2 do 5 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Wybierz dogodną formę dostawy

W sklepie Alkra.pl możesz wybrać dogodną dla siebie formę dostawy Twoich zakupów:
  • przez Pocztę Polską: koszt to 9 zł w przypadku listu poleconego ekonomicznego lub 12 zł – listu poleconego priorytetowego;
  • przez firmę kurierską GLS: koszt to 20 zł w przypadku zwykłej przesyłki lub 25 zł dla przesyłki za pobraniem;
  • w paczkomacie: koszt to 25 zł.